Inspirativní Bigthinking Business Inspiration

Business inspiration

Inspirace je mým životním krédem. Velmi rád se inspiruji od úspěšných lidí a sám rád inspiruji své klienty a přátele, rodinu a především děti a manželku.

Jsem doslova nadšen z akce Bigthinking Inspiration, kterou uspořádali Jiří KratochvílHonza Černý  v pátek 20.9. 2013 ve velmi příjemném prostředí VIVA OSTRAVA.

Jsem rád, že kolegové, které znám z Obchodních snídani v Opavě  (Bigthinking – obchodní snídaně) se chopili obrovské výzvy a doslova přitáhli významné a úspěšné podnikatele do Ostravy. Velmi často mě mrzí, že zajímavé akce se konají jen v Praze a do Opavy a nebo Ostravy se nikomu nechce. Sám se snažím do našeho regionu nalákat zajímavé osobnosti, a vím, jak je to těžké.

Všechno začalojednoduchým objednáním vstupenky přes web. Na pár kliknutí jsem objednal vstupenku a samozřejmě ji taky zaplatil. Následně mi přišla faktura, a číslo faktury bylo zároveň vstupenkou. Super inspirace, jak se dají věci dělat díky technologiím jednoduše. Za to všechno mohl systém FAPI (taky používám a doporučuji).

Na přednášku jsem přišel s půlhodinovým předstihem. Usměvaví pořadatelé se mě ujali, dostal jsem dárek (video – Firma která přežije) a byl jsem usazen na své místo.

Po celou dobu bylo zajištěno jednoduché občerstvení ZDARMA. (Toto ještě není pořád samozřejmostí i na dražších akcích).

V průběhu přednášek jsem vyzkoušel produkty rodinné pražírny Laura Coffee. Asi nejlepší bylo STARTUP COFEE  s medem. Káva s medem byla pro mě zajímavou inovací a zapadla do celkové atmosféry celého dne. Tímto chci poděkovat Ivo Ptáčníkovi – majiteli pražírny Laura Coffee.

Řečníky jsem znal jen z prostředí internetu a přemýšlel jsem, jak nás budou inspirovat. A zejména, jací vlastně jsou lidé, kteří jsou velmi úspěšní ve svém podnikání a jsou i mediálně známí.

Zajímavého ducha celé akci vnukl moderátor Jiří Siostrzonek.

Jeho klidný, rozvážný a citlivý přístup přispěl k vysoké a profesionální úrovni celé akce.

Ondřej BartošJako první vystoupil Ondřej Bartoš (Credo Ventures) – investor známý z televizního pořadu Den D.

Velmi otevřeně  popsal svůj vývoj od spolumajitele řady firem až po investora miliónových částek. Velmi jsem ocenil jeho otevřenost , když mluvil o svých úspěších i neúspěších ve vlastním  podnikání i při výběru projektů pro investice.  Zajímavé bylo, když přiznal, že není exekutivní manažer, ale že dokáže svým klientům radit, jak úspěšně podnikat a znásobit investici fondu Credo Ventures. Jako velmi důležitou viděl vizi podnikatelů a svou roli vidí v inspiraci, ne v řízení podnikatelů, kterým svěřil své peníze.

 

Tomáš ČuprDruhým spíkrem byl Tomáš Čupr, který hovořil o svých dvou projektech – SLEVOMATDÁME JÍDLO. Opět velmi otevřeně hovořil o svých začátcích, o tom jak vznikl nápad se SLEVOMATEM. Prozradil řadu informací o budování obou firem na našem i zahraničním trhu. Jako klíčové faktory úspěchu považuje osobní vizi a motivaci podnikat, výběr správných lidí (společníků a zaměstnanců)  a jejich motivaci. Velmi velký význam přikládal různým náhodám, které dokázal využít při budovaní svého miliónového impéria. Využití těchto příležitostí ho odlišilo od konkurence.

 

Oliver DlouhýTřetím podnikatelem byl Oliver Dlouhý, zakladatel jedinečného vyhledávače letenek skypicker.com.
Tento mladý podnikatel postavil svoje podnikání na základě toho, že objevil „díru“ na trhu, když sám hledal „levné“ letenky pro svou dovolenou. S humorem a nadsázkou popsal, jak vybudoval velmi úspěšnou firmu, i když musel překonat velké množství překážek. Zejména v počátku musel překonat nezájem velkých hráčů. Chcete-li létat levně, zkuste jednoduše skypicker.com.

SKYPICKER

V průběhu akce jsme slyšeli tři příběhy tří odlišných podnikatelů, kteří prezentovali odlišné obory podnikání a odlišné role v podnikání. Jejich příběhy úspěšných cest mají však několik společných jmenovatelů. Pokusil jsem se tyto faktory shrnout.

 

Klíčové faktory úspěchů bych shrnul následovně:

  • Všichni měli jasnou vizi a tedy motivaci „něčeho dosáhnout“
  • Při budování svého podnikání museli překonat řadu překážek
  • Efektivně dokázali využít „náhody“
  • Využívají „díry“ na trhu
  • Zapojili rodinu a přátele
  • Důležitým faktorem úspěchu jsou lidé
  • Působili sebevědomě a přátelsky
  • Jsou velmi zákaznicky orientovaní
  • Jejich aktivity se zaměřují na řešení problémů, které mají zákaznici
  • Velmi důležitá je zpětná vazba od zákazníků
  • Produkt dělají podle potřeby a požadavků od zákazníků
  • Produkt musí být prodatelný a musí přinášet hodnotu zákazníkům
  • Jsou oddaní svým vizím
  • Nabízejí inovativní řešení
  • Inovace implementují velmi rychle do svých procesů

To jsou klíčové faktory úspěchu, které rovněž rezonují s tím, co nabízím svým klientům.

Jsem rád, že i tito velmi úspěšní podnikatelé potvrdili na svých praktických příkladech, že na svých workshopech ukazuji svým klientům cestu, která vede k úspěchu.

Páteční odpoledne bylo ukončeno příjemnou neformální diskusí posluchačů, organizátorů a spíkrů při bohatém rautu.

Celá akce byla pro mě velmi přínosná a osobně tuto akci považuji za jednu z nejlépe zorganizovaných akci, které jsem navštívil. Moc děkuji organizátorům, kteří do našeho regionu přitáhli velmi zajímavé a inspirativní osobnosti.

Postupně zde zveřejním videa s přednáškami všech tří spíkrů.

První video Ondřeje Bartoše je tady.

Další video s Tomášem Čuprem už je na světě. Dozvíte se mimo jiné proč měl jel do Drážďan a nejel.

Chcete se na něj podívat?

Vložte email a pak si stáhněte video s Tomášem Čuprem


 
Další video s Oliverem Dlouhým už je tady – pokud se na něj chcete podívat – sdílejte tuto stránku!!

Děkuji.

[sociallocker] http://youtu.be/3AAB8lOOkyg [/sociallocker]

Tomáš Gřešek
Najdete mě
Tomáš Gřešek
Baví mě inspirovat a propojovat lidí a firmy na jejich cestě k trvalému rozvoji.

Leader produktivity

  • Produktivita je cesta k rychlému úspěchu
  • Produktivita je cesta k dlouhodobé prosperitě
  • Produktivita potřebuje své hrdiny - leadry
Více informací

Jak nastavit cíle

  • Cíl je místo kam chceš dojít
  • Cíl je to co chceš
  • Cíl je ovoce po kterém toužíš
  • Cíl je výsledek, který tě uspokojí
  • Cíl je výzva, která tě zvedne ze židle
  • Cíl je smysl tvého byznysu
Více informací

Myšlenková mapa
"Jak si nastavit cíle?"

  • Jak si stanovit v práci priority?

  • Jak nastavit cíle?

  • Jak delegovat úkoly?

  • Proč se úkoly neplní?

Více informací
Komentáře
  1. Matěj Kastner napsal:

    Tome, diky sa sdileni videa a popisku akce, skvela vec, priste si to nesmim nechat ujit 🙂 Diky. Matej

  2. Leona Čechová napsal:

    Dobrý den Tomáši, videa jsou úžasně inspirativní. A moc lituji, že mi tato akce unikla. Mooooc díky za zaslání tak zajímavých informací a podnětných podnikatelských příběhů a úspěchů. Srdečně zdraví Leona

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..