Přínosy Infopodnikání

V čem vidím přínos infopodnikání?

Zásadní přínos „infopodnikání“ vidím v tom, že přináší vzdělávání a rozvoj lidí.

Vzdělávání a osobní rozvoj je velmi důležitý pro úspěch v našem podnikání i životě.

„Učení je jako veslování proti proudu. Jakmile člověk přestane, proud ho zanese zpátky.“ To praví jedna stará moudrost.

Je tedy velmi pozitivní, že na internetu vznikají platformy pro vzdělávání a ochytřování, které nazýváme infopodnikání.

Výhody infopodnikání

Výhodou vzdělávání formou on-line nebo pomocí infoproduktů je zejména to, že:

  • mohu studovat kdy chci,
  • mohu studovat v podstatě kde chci,
  • mohu využívat různé formy a nástroje učení (texty, obrázky, videa, audia ..),
  • mohu tedy efektivně využívat přirozený styl učení (vizuální, poslechový, kinetický) (toto většinou naše formální školství vůbec neřeší),
  • ušetřím peníze za cestování,
  • mohu se ke zdrojům většinou kdykoliv vracet,
  • mohu se zapojit do komunity lidí se stejnými nebo podobnými zájmy,
  • mohu sdílet své názory a tím budovat svou osobní značku,
  • získávám nové kontakty,
  • zvyšuji své know-how, image a tedy cenu na trhu práce,
  • spojuji rozvoj více kompetencí – odbornost daného kurzu a schopnost využívat inovativní nástroje internetu, multimediálních zařízení a sociálních sítí.

Infopodnikání a trendy ve společnosti.

Infopodnikání ukázalo nebo spíše podpořilo nové trendy v našem životě. Používání infoproduktů rozšiřuje kompetenci – schopnost uspět a žít šťastný a spokojený život.

Když se naučím realizovat se na internetu, budu schopen efektivněji využívat čas. Budu tedy schopen více se věnovat sobě a svým zájmům.

Umožní to naplňovat ideje Svobody v práci (propagátorem u nás je Tomáš Hajzler –  www.peoplecomm.cz).

Projevem svobody a seberealizace může být i práce z domu.

Protagonistou těchto trendů je například Michal Martoch. Velmi mě zaujala jeho kniha – Práce na dálku. Knihu si můžete stáhnout zdarma na této stránce Práce na dálku.

Práce z domu přináší řadu nových možností, ale taky je to o nových návycích.

Podle mě při práci z domů jsme mnohem flexibilnější a vede nás to k vyšší zodpovědnosti. Důležité však je, nastavit si vhodný režim. Velmi zajímavě to popisuje Michal Martoch ve své knize Práce na dálku.

Infoponikání je nová forma efektivního podnikání.

Řada firem v dnešní turbulentní době řeší, jak být efektivní.

Jak snížit náklady, jak zvýšit prodej, jak zkrátit procesy, jak prodloužit otevírací dobu, jak zvýšit zisk.

efektivní podnikání

Infopodnikání využívá technologické nástroje, které pro vás pracují 24 hodin denně.

Tyto nástroj

e nemají blbou náladu, jsou zákaznicky orientované, uživatelsky příjemné.

Uvedeme si to na jednoduchém a typickém INFOPRODUKTU – eBooku.


Expert na danou oblast vytvoří eBook (dělá to, co ho baví,  vytvoří si značku odborníka). Pak potřebujete prodavače. Tím prodavačem se stává Váš web, který prodává 24 hodin denně, nepotřebuje mzdu, odvody na sociální dávky, luxusní auto, nejnovější iphone, nejtenčí macbook ….).

Web je propojen s platebním a fakturačním systémem, takže Vám nahradí paní účetní. Na webu vytvoříte systém pro evidenci potenciálních klientů , který propojíte s automatickým emailovým systémem. A máte dalšího zaměstnance, který Vám dělá obchod a marketing. Celý systém můžete propojit s affiliate systémy, které Vás budou propagovat na webech a na sociálních sítích. Toto je celý tým marketingových a prodejních odborníků.

Výhodou je, že můžete prodávat eBook na českém internetu, a můžete být klidně na dovolené v mém oblíbeném Řecku.

Infoponikání je inpsirace pro startup.

Infopodnikání je možno začít s minimálními náklady. Je to vhodná forma pro startup.

Jak jsem začínal já?

1. fáze

Doména a Webhosting wedos – 150,.- kč  + 360,- kč

Tworba webu – wordpress – zdarma

Šablona vytvořena pomocí sw  – Artisteer – zdarma

Smartemaling – měsíční poplatek

Celkem tedy několik stovek korun, ale taky STOVKY HODIN SAMOSTUDIA. (Dneska bych si to nechal udělat na klíč.)

2. fáze

Hand pick up 'P' alphabet from support wordingInvestice do školení a mého rozvoje.
(ceny v závorkách jsou přibližné a současné ceny se mohou lišit)

Jak na web (Jan Michalička) -10000,-Kč

VIP ROZHLADNA (MARTIN MIKLÁŠ) – 7000,-kč

EMAIL  ACADEMY –  DAVID KIRŠ (6000,-kč)

EMAIL  ONLINE –  DAVID KIRŠ (4000,-kč)

MIO –  DAVID KIRŠ (10000,-kč)

SW OD FIRMY 2.0 (MIO ŠABLONA, SMARTEMAILING, AFFILBOX, ANABIX, FAPI) 5000,-kč)

FACEMARK ACADEMY (6000,-kč)

AFFILIATE ACADEMY

SEOŠKOLA (5000,-kč)

JAK NAPSAT EBOOK (900,-kč) Stanislava Mrázková

JAK PRODÁVAT EBOOK (900,-kč) Stanislava Mrázková

PLATEBNÍ BRÁNA GOPAY  (provize z prodeje)

GOOGLE ADWORDS A REMARKETING – JIŘÍ KRATOCHVÍL (2000,-kč)

JAK DĚLAT WEBINÁŘE – MICHAL MARTOCH – 3000,-kč

BANNERY pro affiliate marketing  – JIŘÍ KRATOCHVÍL (2000,-kč)

Propojení INFO PRODUKTŮ – TOMÁŠ ANDRLÍK (2000,-kč)

Šablona OPTIMIZE PRESS – (2000,-kč)

ELITE MARKETING (15000,-kč)

PÁR MINUT – eKniha o internetovém marketingu na pokračování  RADIM HASALÍK (zdarma)

 

Všechny uvedené služby mohu doporučit. (Výhrady mám jen k MIO šabloně – na ní je postaven tento web – připravuji změnu)

Jelikož jsem nebyl spokojen s řešením MIO šablony od  FIRMY 20 (a s jejich cenami služeb na klíč), začal jsem hledat schopného programátora, který umí nastavit infoweb. A našel jsem TOMÁŠE ANDRLÍKA – který má i super eBook – Jak dělat web ve wordpressu a taky je jedniný, kdo nabízí komplexní podporu  v češtině pro OPTIMIZEPRESS.

AKTUÁLNÍ POZNÁMKA

FIRMA 20  v současné (září 2014) době velmi zlepšila svoje produkty, služby a komplexní podporu.  Buduji nové projekty (www.nekonecnemoznosti.cz www.skolamistru.cz ) na kompletní bázi  produktů FIRMY20.

Infopodnikání jako podpora podnikání.

Infopodnikání je silnou podporou zajetého funkčního podnikání.úspěch

Základem úspěšného podnikání je inovace a odlišení se. Pro firmy, které mají své podnikání, je infopodnikání velmi vhodným doplňkem a podporou.

Zavedené firmě může infopodnikání přinést řadu přínosů:

  • nové zákazniky,
  • identifikace návštěvníků stránek – (webový formulář),
  • zlepšení služeb pro zákazníky,
  • doplňkový prodej pro zákazníky,
  • inovaci produktů,
  • automatizaci některých činností (fakturace, upomínky, emaily, nabídky, analýzy, budování vztahu se zákazníkem),
  • odbourání stresu z negativních reakcí na emaily (odhlášení se ze seznamu, nenakoupení ihned po nabídce atd.) (automat nemá emoce a dělá jen to, na co je naprogramován),
  • vytvoření partnerské a dealerské sítě,
  • edukační podpora zákazníků a partnerů.

Infopodnikání zlepšuje zákaznickou orientaci.

Většina infoproduktů přináší zákazníkům nové informace a novými formami. Zákaznická orientace je to, co by mohlo zlepšit podnikání obecně. Je to jedna z klíčových rezerv českého podnikání. Vše, co podpoří příležitost, zlepší služby a více se zákaznicky orientovat, je velmi důležité a je třeba to podporovat. Tady je však důležité, aby nedošlo k odosobnění.

Je vhodné se zákazníkům věnovat i osobně. I online školení by měly být kombinované s prezenční formou.

Veškerá komunikace může být personifikovaná a velmi osobní.

S nástroji infomarketingu už nezapomenete popřát klientům k jejich narozeninám, svátkům, nebo ke konci roku. A samozřejmě je tady řada dalších možností.

Webináře místo televize.

Velmi důležité je se odpojit od negativního světa – od negativních zpráv v našich mediích. To už napsal Louise L. Hay v roce 1984 ve své knize Miluj svůj život.

webinářeWebináře přinášejí možnost se vzdělávat a rozvíjet.

V rámci webináře se seznámíte s řadou nových informací a to opět velmi zajímavou a interaktivní formou – video, obrázky, mluvené slovo, testy, chat, ankety atd.

Já osobně vidím přínos webináře v tom, že velmi interaktivní formou dostanu koncentrované informace. A že mohu zapojit klíčové smysly – zrak a sluch.

Pokud si chci něco upřesnit,  mohu položit přednášejícím své dotazy.

A když nemáte čas v době vysílání webináře, můžete si pustit záznam v době, kdy Vám to vyhovuje.

Obrovskou výhodou pro prezentující je, že webinářem můžete s minimálním náklady (google hanghout je zdarma) oslovit více jak 1000 účastníků.

Webináře nacházejí uplatnění ve vzdělávání (externí i interní), vedení porad apod.

 

Infopodnikání bourá hranice.

To, že inofopodnikání bourá hranice má několik rozměrů.

První bourání hranic je v tom, že mohu pracovat odkudkoliv.

Pomocí infoproduktů můžete dělat Vaše aktivity kdekoliv na světě (kde je dostupný internet). Mírnou bariérou je jazyková vybavenost. Připravují se však nástroje, které budou schopny simultánně tlumočit do několika jazyků.

Řada lidí hovoří o Podnikání z pláže, když popisuje infopodnikání.

Infopodnikání je možnost. Zdůrazňuji možnost, dělat v životě, co mě baví a při tom se zabezpečit.

Druhý fenomén je to, že mohu najednou oslovit velké množství partnerů a účastníků kurzů.

Když bych chtěl klasickými metodami proškolit 1000 lidí je to na mnoho kurzů ve skupinách po 20 lidech.

Online kurzy mohou studovat najednou tisíce lidí po celém světě. A tím jsem schopen šířit velmi rychle a efektivně nové informace.

Třetí rozměr je, že bourám hranice a limity v podnikání – kolik produktů jsem schopen prodat za velmi krátký čas – kolik a jak rychle mohu vydělat peněz.

Za jak dlouho vydělám milión korun, dolarů atd.

Limity se neustále mění.  David Kirš vydělal cca 5 mil za 5 dnů.

Inspirativní video – Anthony Robbins.

Podívejte se na inspirativní video Tony Robbinse.

Všimněte si jeho nadšení.

Inspirace infopodnikání.

Zajímavé informace najdete na těchto webech:

Michal Kubíček – www.pasivniprijem.eu

Petr Ozogán – www.denikmilionare.cz  www.kupinfo.cz

Michal Martoch – www.webinare.cz

Vlastimil Ott  – www.e-ott.info

Dušan Souček –  www.dusansoucek.cz – zajímavý eBook

Ivan Doubek (úspěšný žadatel ze Dne D) – www.novamyslenka.cz

Radim Hasalík – eKniha o internetovím marketingu na pokračování – www.parminut.cz

 

Závěr:

Na závěr bych chtěl podpořit všechny, kteří mají plnou hlavu nápadů a plné srdce nadšení a přesto se bojí jít s kůží na trh – vypusťte svoje myšlenky.

Vypusťte je proto, že chcete „ochytřit“ své okolí.

Vypusťte je proto, že se chcete seberealizovat.

Vypusťte je proto, že chcete vydělat.

Vypusťte je …

 

Budu rád když svoje zkušenosti s infopodnikáním a infoprodukty napíšete do komentářů.

 

 

Tomáš Gřešek
Najdete mě
Tomáš Gřešek
Baví mě inspirovat a propojovat lidí a firmy na jejich cestě k trvalému rozvoji.

Leader produktivity

  • Produktivita je cesta k rychlému úspěchu
  • Produktivita je cesta k dlouhodobé prosperitě
  • Produktivita potřebuje své hrdiny - leadry
Více informací

Jak nastavit cíle

  • Cíl je místo kam chceš dojít
  • Cíl je to co chceš
  • Cíl je ovoce po kterém toužíš
  • Cíl je výsledek, který tě uspokojí
  • Cíl je výzva, která tě zvedne ze židle
  • Cíl je smysl tvého byznysu
Více informací

Myšlenková mapa
"Jak si nastavit cíle?"

  • Jak si stanovit v práci priority?

  • Jak nastavit cíle?

  • Jak delegovat úkoly?

  • Proč se úkoly neplní?

Více informací
Komentáře
  1. Honza napsal:

    Hezký výčet Tome. Osobně si myslím, že infopodnikání jako takové je super. Špatnou reputaci v České republice si získalo až příliš vysokými cenami produktů. On se jinak kupuje např. e-book za cenu $7 nebo za cenu několik tisíc Kč (a to i včetně bonusů).

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..