Kvalita nebo kvantita? Aneb kdy vyhasnou superstar v infopodnikání?

Internetový trh je zahlcen infoprodukty (ebooky, kurzy, videa) zdarma i za peníze. Víte, co má většina těchto produktů společné – podivnou kvalitu a hodnotu. Většina je šitá horkou jehlou pod vidinou rychlého zbohatnutí. Pod vlivem Milionového impéria se najednou objevily na internetu SUPERSTAR. Jsou tady sami odborníci a experti, kteří studovali u těch nejlepších. Příměr k superstar jsem použil záměrně. Protože věřím, že i na internetu to dopadne podobně jako v hudebním byznyse. SUPERSTAR se objevili z ničeho nic, rozvířili zatuchlé vody popmusic a většina SUPERSTAR opojená penězi, alkoholem a drogami plní jen stránky bulvárních plátků a nebo skončila v úplném zapomnění. Přežili a prosadili se jen ti , kteří něco umí a mají výdrž a zpívají, protože je to baví.

Podle mě to s infopodnikáním dopadne podobně.

Infopodnikatelé – superstar rozčeřili konzervativní vody podnikání na internetu a některých dalších oblastí – například vzdělávání, marketingu a prodeje. Objevily se nové příležitosti, nové pojmy, nové formy podnikání na internetu.

Bohužel vítězí forma nad obsahem. Ti, co mají zkušenosti a kvalitní obsah (znalosti, dovednosti ve svých oborech podnikání), tak jsou rezistentní vůči probíhajícím změnám a brání se a brání se zejména novým technikám. Velmi dobře to je vidět u kolegů – velmi kvalitních lektorů – lektorek, kteří si stěžují, že není práce, nebo jsou nízké ceny, ale změnit formu z prezenčního školení na online se jim nechce.

Na druhé straně je tady řada lidí, kteří mají pozitivní vztah k online nástrojům, ale chybí jim ten obsah a zejména pedagogické dovednosti. Co si myslíte, kdo z těchto dvou kategorií uspěje? Zkuste se podívat na experta na infopodnikání – Otakara Líbala. Úsudek si udělejte sami.

Objevil se nový pojem v oblasti podpory prodeje – AFFILIATE. Afiiliate systémy podporují velmi výrazně prodej eshopů a zejména našly uplatnění při podpoře prodeje infoproduktů. Je skvělé, že se na trhu objevil český produkt AFFILBOX. U koho bychom se měli učit jak affiliate programy používat? Máme tu jedinečnou možnost, že se můžeme učit affiliate od autora AFFILBOXu – Mária Roženského. Mário Roženský vytvořil online projekt AFFILIATE ACADEMY, ve kterém se podělí o své zkušenosti z vývoje AFFILBOXU  a zejména z jeho osobních účastí jako affiliate manažer v největších affiliate kampaních na českém internetu.

Internet je velká příležitost, ale i hrozba. Velmi se mi líbily články Michala Kubíčka, který ukazuje zajímavé cesty k pasivnímu příjmu. Na webu www.pasivniprijem.eu popisuje velmi otevřeně co je a co není pasivní příjem a jakých dosahuje výsledků. Je důležité si uvědomit, že těchto výsledků nedosáhl přes noc, ale systematickou činností – prací. To, že lze vydělat i 100 000,- popisuje v článku Přehled příjmů: Srpen 2013.

Mým posláním je pomáhat lidem a firmám rozvíjet jejich potenciál. Zvyšovat zisk, snižovat náklady u firem a nalézat smysl života, zvyšovat spokojenost a radost ze života u lidí. Pochopil jsem, že internet mi nabízí nové možnosti jak tyto moje zkušenosti a vize mohu lidem zprostředkovat.

Poslední dva roky jsem se věnoval hodně svému osobnímu rozvoji a zejména studiu online podnikání. Nové poznatky z oblasti online podnikání se snažím uplatňovat v řadě nových projektů – www.leanvkostce.czwww.nekonecnemoznosti.czwww.nestestivestesti.czwww.facilitace.com a i na tomto blogu www.tomasgresek.cz.

Abych mohl přenést svoje vzdělávací aktivity na internet, musel jsem nastudovat řadu nových informací. K tomu mi pomohly tyto produkty:

Jak napsat ebook za 14 dnů

Jak úspěšně prodávat ebook?

Milionové impérium

Email academy premium

Facemarkacademy

SEO škola

Jak podnikat na internetu

Aktivátory zisku

Budu rád, když v tomto článku najdete inspiraci a případně využijete některý z popsaných produktů.

Do diskuse napište Vaše zkušenosti s infopodnikáním.

 

Tomáš Gřešek
Najdete mě
Tomáš Gřešek
Baví mě inspirovat a propojovat lidí a firmy na jejich cestě k trvalému rozvoji.

Leader produktivity

  • Produktivita je cesta k rychlému úspěchu
  • Produktivita je cesta k dlouhodobé prosperitě
  • Produktivita potřebuje své hrdiny - leadry
Více informací

Jak nastavit cíle

  • Cíl je místo kam chceš dojít
  • Cíl je to co chceš
  • Cíl je ovoce po kterém toužíš
  • Cíl je výsledek, který tě uspokojí
  • Cíl je výzva, která tě zvedne ze židle
  • Cíl je smysl tvého byznysu
Více informací

Myšlenková mapa
"Jak si nastavit cíle?"

  • Jak si stanovit v práci priority?

  • Jak nastavit cíle?

  • Jak delegovat úkoly?

  • Proč se úkoly neplní?

Více informací
Komentáře
  1. Mirek Pecha napsal:

    Tomáši, také jsem se nechal na chvíli unést myšlenkou na infopodnikání. Vnitřně jsem však cítil, že to není moje cesta. Ne, že bych neměl lidem co říct za těch 20 let podnikání (nahoru, dolů, ještě níž a zpět na svět). Záhy jsem se vrátil k svému osvědčenému FaceToFace podnikání. Dokud zlatokopové nezapříčinili, že slovo MLM, bylo považováno téměř za sprosté.
    Já se za to nestydím, hrdě se k tomuto svobodnému obchodnímu modelu hlásím a lidem rád vysvětluji, jaké možnosti jim reálně nabízí.
    Pracuji s produkty, které bez informačního servisu a našich osobních zkušeností s nimi, by v regálech obchodů, jen trpně čekaly na svoji vrstvu prachu.
    Ty produkty si zaslouží, aby o nich lidé, kteří hledají kvalitní zdroj výživy (nutrientů a tím i energie) a antioxidantů, věděli.
    Spoustu péče věnují svým mazlíčkům (kočky, psi, automobily, atp.) a je na čase, aby potřebný servis poskytli i sobě, ať jsou zaměstnáni čímkoliv. V případě zájmu o info: http://pecha.ramissio.com

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..