Přemýšlel jsem, jak ho využít. Nápadu bylo několik. Ale času málo nebo spíše priority byl někde jinde.
V té době jsem se živil školením a poradenstvím pro firmy. Vytvářel jsem úspěšné strategie a inovativní rozvojové programy pro firmy. Pracoval jsem především přes vzdělávací a poradenské agentury, protože jsem se nechtěl honit za klienty. Tyto agentury vlastně pro mě dělaly affiliate program. Tehdy jsem si to neuvědomoval. Výhoda byla to, že jsem se mohl soustředit na vývoj produktů pro klienty a zároveň jsem se mohl plně věnovat problémům svých klientů.
Protože jsem vizionář, hledal jsem nové efektivnější formy vzdělávání.
V té době jsem se potkal s Davidem Kiršem a mluvili jsme o našich plánech a možnosti implementace jeho email marketingu pro vzdělávací agentury . Tehdy jsme tak trošku předběhli dobu. Když jsem možnost, prezentoval jsem email marketing ve vzdělávací agentuře Tempo Training & Consulting, tehdy v tom nechtěli vidět svou příležitost a cestu. V této agentuře jsem byl zodpovědný za strategický rozvoj a koučoval jsem majitele. Firma Tempo Training & Consulting velmi rychle rostla a podařilo se nám během roku vybudovat z malé regionální firmy jedničku na trhu. Firma vyrostla z 30 školících dnů za měsíc na více jak 1000 školících dnů za měsíc. Tomu odpovídal nárůst zaměstnanců z 10 na 250 a nárůst lektorů z 15 na více jak 600. Firma tehdy řídila růst a zaměřila se spíše na konzervativní prodejní kanály. Nebyla vhodná doba na tento inovativní přístup. I když jsem tuto firmu nepřesvědčil, aby využívala inovativní prodejní kanál, byl to pro mě bod zlomu. Rozhodl jsem se postavit na vlastní nohy a využít při tom moderních infomačních technologií. Začal jsem analyzovat e-learningové systémy, online nástroje pro vzdělávaní.
Moje firma EDUWAY společně s partnerskou firmou AMOS SOFTWARE jsme v roce 2008 prezentovali naše společné e-learningové řešení pro online vzdělávání na prestižním festivalu vzdělávaní LABYRINT. Naše řešení postavené na platformě ADOBE CONNECT získalo první cenu. Toto řešení se však moc nerozšířilo, protože obchodní a cenová politika ADOBE nebyla v té době pro náš trh příznivá.
Cesta to byla velmi zajímavá a inspirativní.
Další zlom nastal, když jsem se seznámil s Michalem Martochem (www.worklinesluzby.cz), který mě seznámil s principy práce na dálku nebo jak se dneska taky říká: „podnikání z pláže“. Více informací najdete v knize – Práce na dálku. Tuto knihu si můžete stáhnout zdarma zde. Michal mi ukázal, jak dělat webináře na profesionální úrovni za přiměřenou cenu.
Poradenství a školení pro klienty přímo mě baví a má svoje kouzlo. Tuto práci vnímám jako své poslaní – jsem rád, když lidi a firmy mohu inspirovat k jejich růstu a rozvoji. Je však velmi náročné spojit prodej a pak vlastní školení a poradenství. Proto jsem začal intenzivněji analyzovat online nástroje pro podporu prodeje a také pro podporu vzdělávání.
Začal jsem studovat úplně nové věci – informační technologie. Částečně jsem se vrátil ke své původní profesi a původními povolání. (vystudoval jsem mikrotechnologii a podnikal jsem v oblasti automatizovaných systému řízení technologických procesů – firma ElektroMAR).
Velmi mi pomohly kurzy od Jana Michaličky Jak podnikat na internetu. V tomto projektu jsem se naučil tvořit webové stránky ve WordPressu, posílat automatické emaily a tvořit pasivní příjem.
Začal jsem mít jasnou vizi, jak budu dále rozvíjet své poradenství pomocí online nástrojů.
Oslovil jsem řadu zkušených lektorů, koučů a také klientů. Ale bohužel většina je velmi rezistentní vůči inovativním metodám. A to i přesto, že řada lektorů a konzultantů školí inovace, řízení změn, internet marketing a obchod.
Já jsem však vytrval, a šel svou vlastní cestou. A dnes musím říci, že jsme udělal správně.
Prošel jsem všemi projekty Davida Kirše (Email Academy, Milionové impérium, Email Academy Premium), studoval a implementoval jsem další produkty a systémy od zahraničních odborníků. A začal jsem postupně vytvářet vlastní programy. Zapojil jsem se rovněž jako affiliate partner do řady projektů. Motivace nebyla ani tak finanční (protože mě primárně živí školení a poradenství).
Ale zejména studijní a analytická. Rád svým klientům nabízím produkty a služby, které jsem si sám vyzkoušel.
A tak jsem se dostal k programu Affilbox a k jeho autorovi Mário Roženskému. Afillbox v těchto dnech nasazuji na svoje tři projekty: (www.nekonecnemoznosti.cz, www.nestestivestesti.cz a www.leanvkostce.cz )
Své aktivity si už bez programů pro online podnikaní nedovedu představit. Jsou to skvělí zaměstnanci – viz moje přednáška Podnikání mění svoji tvář na Big Thinking.
Studiu a analýze infomarketingových systémů jsem věnoval velmi hodně času. Proto jsem rád, že jsou na trhu čtyři skvělé produkty (MIO šablona, FAPI, AFILBOX, ANABIX), které sice mají svoje dětské nemoci, ale jsou navzájem provázané a opravdu dokážou nahradit tým zaměstnanců. WEB s MIO šablonou je váš prodejce, který prodává 24 hodin denně, FAPI je vaše účetní a ekonom, Anabix je váš marketér a Afillbox je obchodník, marketer a manažer dohromady (prodává, dělá reklamu, a odměňuje – rozděluje spravedlivě provize). Je skvělé, že Mario Roženský spustil Affiliate Academy. (podrobnější info najdete v článku Nové cesty prodeje – Affiliate).
Pokud podnikáte na internetu, neobejdete se bez Afilliate Academy. Pomocí Affilboxu zvýšíte prodeje vašeho eshopu, podpoříte svůj oblíbený multilevel marketing a nebo můžete začít vydělávat jako affiliate partner.
Všichni, kdo se zapojí do Affiliate Academy jako můj affiliate partner, obdrží dva bonusy. EBook „Jak se zbavit stresu“ v hodnotě 671,-Kč a knihu naší dcery „Neštěstí ve štěstí“ v ceně 179,- kč a to vše ZDARMA.
Do Affiliate Academy VSTUPTE ZDE.
Jak si stanovit v práci priority?
Jak nastavit cíle?
Jak delegovat úkoly?
Proč se úkoly neplní?