ZASTAVTE SE na své cestě k úspěchu.

zastavmese

ZASTAVTE SE – ZASTAVTE SE – ZASTAVTE SE

Když jsem vstupoval do kurzu ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ, měl jsem potřebu změny. Hledal jsem „nové lidi“. Lidi, kteří chtějí změnu do svého života, jsou ochotni proto něco udělat, a kteří jsou ochotni inspirovat se navzájem.

V kurzu jsem našel nejen „nové lidi“, ale také inspirativní program. Proto jsem pak pokračoval i kurzem KDE JSOU MOJE PENÍZE.

Velmi jsem ocenil NETWORKING na kurzech. Tyto aktivity lidi sbližují a pomáhají jim růst a rozvíjet se.

Kurzy mi pomohly ZASTAVIT SE. ZASTAVIT SE a zamyslet se nad tím, kde jsem a kam jdu.

Velmi silný AHA efekt bylo to, že jsem si uvědomil, že pořád nějak osciluji mezi levou a pravou stranou, přestože celý svůj „dospělácký“ život podnikám.

Další AHA bylo to, že přestože podnikám, tak pracuji pro někoho a nebuduji svou firmu a značku (například jsem pomohl vybudovat největší vzdělávací firmu, která produkovala 1000 školících dnů za měsíc).

Uvědomil jsem si, že mohu – musím dělat to, co mě baví a dává mi svobodu tvořit a hrát si.

Když jsem dělal, co mě bavilo, mohl jsem tvořit, měl jsem Vizi a cítil jsem se svobodný, tak jsem byl velmi úspěšný. Moje nadšení mi pomohlo vybudovat úspěšnou firmu Elektro MAR. Jako předseda představenstva jsem firmu Elektro MAR přivedl k fúzi s firmou SIEMENS. A najednou jsem ztratil svobodu – svobodu rozhodování. Proto jsem z lukrativního postu odešel a šel jsem opět na volnou nohu – začal jsem předávat svoje podnikatelské a manažerské zkušenosti.

Na kurzech jsem si uvědomil, že TO chci změnit. Chci budovat svoji značku – svoje impérium.

V průběhu kurzů jsem měl velkou radost z toho, že Jirku Mazura zaujaly moje myšlenkové mapy. (Jsem zvyklý dělat vždycky něco navíc. Proto jsem začal na kurzech tvořit myšlenkové mapy, které jsem pak poskytl účastníkům kurzu. Jirka mě pak pozval jako partnera na svůj webinář, kde jsem ukázal, jak myšlenkové mapy využít pro podnikání.)

Webinář byla pro mě nová, velmi příjemná a inspirativní zkušenost.

Další AHA – na školeních ve firmách mám od 10 do 20 lidí. Na webináři jich bylo 800. WOW to je efektivita. Bohužel jsem zjistil, že korporátní sféra na tento systém ještě není připravena.

Tak jsem přemýšlel, kam dál směřovat SVOU POZORNOST.

A našel jsem řešení.

Zamyslel jsme se, kdo je můj zákazník a co mu přináším.

Pak jsem si udělal „inventuru” toho, co všechno dělám (dělám toho hodně) – a hledal jsem společný průsečík – jmenovatel mých aktivit.
A našel jsem – je to ZASTAVENÍ SE!!!

Všichni moji klienti někam spěchají a pořád řeší něco „urgent“ „total urgent“ a „asap“. Řeší jenom požáry a nemají čas na koncepční práci, neví, kde jsou jejich peníze, neví, které aktivity jim přináší hodnotu, neví, co od nich chce jejich zákazník.

Můj klíčový přínos na workshopech, koučincích je TO, že je ZASTAVÍM. Aby si uvědomili, že řežou tupou pilou, a že tu pilu je třeba nabrousit.

 

A takto vznikla první myšlenka mého budoucího projektu ZASTAVME SE.

Otočil jsem kormidlem mé podnikatelské lodi. Kormidlo jsem nasměroval na malé a střední podnikatele v Opavě. Dal jsem fokus myšlence coworkingového centra. Obklopili jsme se navzájem schopnými partnery a založili jsme www.LoveCoWork.cz

Pro místní podnikatele jsem začal organizovat „obchodní snídaně“ pod názvem ZASTAVME SE.

V červnu budeme slavit první rok úspěšných ZASTAVME SE.

Všechno souvisí se vším a nic není náhoda. Když je člověk ve svém středu, tak se věcí dějí. A tak se v podstatě stalo, že někteří podnikatelé chtěli změnu ve svém byznysu – vznikla u nich potřeba více na sobě pracovat. A tak jsem začal organizovat a moderovat v coworku MASTERMIND SKUPINU pro rozvoj podnikání. Na „mastermindech“ podnikatelé dostávají nové úhly pohledu a uvědomují si svůj nový potenciál.

Na základě analýzy ZASTAVME SE a MASTERMIND jsem zjistil konkrétní potřeby podnikatelů a připravil jsem online kurz PRODUKTIVNÍ PODNIKATEL.

Na letošní Velikonoce, když jsem se ZASTAVIL, vznikl v mojí hlavě spontánní nápad – vytvořit ZASTAVME SE ONLINE. Od května natáčím krátká videa pro ZASTAVENÍ SE inspiraci.

Jak jsem psal výše, rád si hraji. A většina lidí si také ráda hraje. Klíčovou aktivitou, která mě živí, jsou projekty LEAN MANAGEMENTU ve firmách (např. FOXCCONN, CZLOKO, MITAS, TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, HOBES, ŠKOFIN, RETIS GROUP, PLASTICO, ČMŽO, JOHN CRANE SIGMA, SMITH MEDICAL …)

Přemýšlel jsem, jak lidi více zapojit do procesu zlepšování a zvyšování produktivity. Když jsem se ZASTAVIL, tak jsem vytvořil hru LEAN V KOSTCE. Hra je na bázi lega, pomáhá lidem pochopit optimalizaci procesů ve firmě a zejména probudí jejich zájem o zlepšování firmy i sebe. Tento projekt je velmi úspěšný a generuje až 10x zlepšení procesů.

Pro podporu tohoto projektu připravuji online projekt LEAN V KOSTCE.

Když člověka něco baví a fakt baví, tak musí jet naplno. Mou silnou stránku je, že jsem schopen dělat na více projektech najednou. Proto se zapojuji do vedení online projektu mé ženy „ZÁZRAČNÉ BACHOVY ESENCE“. Moje žena vytváří obsah na základě své skoro 20leté praxe s Bachovými esencemi, naše dcera MÍŠA se stará o web a marketing.

V rámci kurzu KDE JSOU MOJE PENÍZE jsem si uvědomil další AHA moment –  musím vytvářet systém – koncepty, které jsou na mě nezávislé. Proto jsem vytvořil koncept PROJEKTOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ, který mi umožňuje efektivně řešit problémy klientů podle jejich potřeb. Díky PROJEKTOVÉMU VZDĚLÁVÁNÍ jsem schopen nastavit cíle projektu (mimochodem cílům a cestě jsem věnoval první videa ZASTAVME SE ONLINE), požadované přínosy projektu (větší zisk, snížení nákladů, úspora času) a pak vybrat vhodné vzdělávací – poradenské aktivity a vhodné konzultanty – lektory. To mi umožňuje věnovat se rozvoji dalších projektů.

V blízké budoucnosti se chci více věnovat online vzdělávání a vytvořit systém vzdělávacích webinářů. Toto mi potom umožní efektivně se zapojit do řešení konkrétních situací ve firmách nebo v projektech podnikatelů.

ZASTAVTE SE NA PRAVÉ STRANĚ.

Tomáš Gřešek
Najdete mě
Tomáš Gřešek
Baví mě inspirovat a propojovat lidí a firmy na jejich cestě k trvalému rozvoji.

Leader produktivity

  • Produktivita je cesta k rychlému úspěchu
  • Produktivita je cesta k dlouhodobé prosperitě
  • Produktivita potřebuje své hrdiny - leadry
Více informací

Jak nastavit cíle

  • Cíl je místo kam chceš dojít
  • Cíl je to co chceš
  • Cíl je ovoce po kterém toužíš
  • Cíl je výsledek, který tě uspokojí
  • Cíl je výzva, která tě zvedne ze židle
  • Cíl je smysl tvého byznysu
Více informací

Myšlenková mapa
"Jak si nastavit cíle?"

  • Jak si stanovit v práci priority?

  • Jak nastavit cíle?

  • Jak delegovat úkoly?

  • Proč se úkoly neplní?

Více informací
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..