Už jste četli nejnovější ebook Martina Mikláše „PROČ BEZNADĚJNĚ SELHÁVAJÍ I
FIRMY SE SKVĚLÝMI PRODUKTY?“
Já jsem ho už četl a velmi jsem se těšil, co se dozvím nového, nebo co si uvědomím, že bych měl změnit.
Martin píše o 8 důvodech selhání podnikatelů a jak je řešit pomocí AKTIVÁTORŮ ZISKU.
Jako první důvod selhání uvádí Marin Mikláš
Níže uvádím ukázku z ebooku „PROČ BEZNADĚJNĚ SELHÁVAJÍ I FIRMY SE SKVĚLÝMI PRODUKTY?“
DŮVOD SELHÁNÍ ČÍSLO 1
Pouze menšina podnikatelů přesně ví, koho chce jako klienta. Většina lidí chce prodávat „všem“. Většina majitelů chce dělat reklamu „každému“. Vezměme si extrémní příklad: Dělali jste takovou reklamu a „podařilo“ se. Nyní máte uprostřed vaší prodejny bezdomovce. Smradlavého, špinavého… nebo možná jich tam máte víc. Tito zákazníci ale nemají ani korunu. V tomto momentě se otevírají dveře obchodu. Do nich vstupuje podnikatel v saku a kravatě. Jeho záměr? Koupit si váš nejdražší produkt. V tom ho oleje pot, protože ucítí vůni „zákazníků“, kteří tady přišli před ním. Slyšeli jste už přísloví: „Vrána k vráně sedá?“ Tento podnikatel si v tom momentě uvědomí, že to vůbec není společnost pro něho. Otočí se a odejde. Vy jste tak přišli o klienta, který měl opravdu peníze na to, u vás nakoupit. Zůstali jste však se „zákazníky“, kteří budou jen „obhlížet“ a nakonec odejdou. Bez toho, že by nakoupili. Mnoho podnikatelů neví, co přesně chce, ale přesně ví, co nechtějí. Nechtějí mít nic společného s bezdomovci… Pokud ve vašem podnikání jen naznačíte, že máte něco společného se skupinou zákazníků, která se nelíbí jiné skupině, tak automaticky vyloučíte jiné zákazníky. Pokud říkáte ano „bezcenným kovům“, říkáte ne „cenným kovům“. Co je ještě horší: Pokud říkáme ano „bronzovým a stříbrným mincím“ (kvalita klientů), říkáme ne těm „zlatým“.
Jak tedy získávat jen ty zlaté „mince“?
Jak získávat jen ty nejlepší klienty?
Použijte…
Řešení tohoto selhání a všech 8 aktivátorů zisku najdete v ebooku a videích, které jsou dostupné po omezenou dobu zdarma na tomto webu zde
V minulém článku jsem psal o (ne)kvalitě v oblasti info produktů. Na základě moji zkušenosti mohu napsat, že produkty od Martina Mikláše mají vysokou úroveň a že bez jeho projektu VIP ROZHLADNA bych nevytvořil ani tento blog.
Jak si stanovit v práci priority?
Jak nastavit cíle?
Jak delegovat úkoly?
Proč se úkoly neplní?